V ČEM JSME LEPŠÍ

V této sekci najdete všechny nezbytné informace o naší společnosti a hlavně o vašem nákupu. Jak bude probíhat, kdo a kdy vám zboží přiveze a jakým způsobem se na nás obrátit, kdyby bylo něco v nepořádku.

Nízké náklady na dopravu

Jak dosahujeme minimalizace nákladů na dopravu?

Věrnostní program Sphere a Carte

Možnost slevy pro majitele karet věrnostních programů

Nespolehlivé zboží vyřadíme z nabídky

Reklamace je pro nás signálem, že něco není v pořádku. A signály nepřehlížíme.

Akční sety

Recepty, blogové články a užitečné návody

Důvodů je několik. Vedle těch, které nabízí každý solidní e-shop, tu máme i takové, které úplně každý zajistit nemůže. Nahlédněte s námi do zákulisí našeho obchodu a fungování firmy HOMEWARE s.r.o.

1. Nejlepší značky, vybrané zboží

Neustále máme v hledáčku nabídku předních evropských a světových výrobců kuchyňských potřeb. Nejde nám o to prodat všechno za každou cenu, jako spíš pro vás vybrat něco opravdu skvělého. Naše zboží nakupujeme přímo u výhradních zástupců a v životě by nás nenapadlo nabízet nějakou napodobeninu pochybného původu.

2. Víme, co prodáváme. Rádi poradíme

Drtivá většina zboží nám denně prochází rukama. Díváme se, jak vypadá, čteme si návody a diskutujeme s našimi zákazníky. S námi nekupujete zajíce v pytli. Pokud se přece jen stane, že se nás zeptáte na něco, co nevíme, jsme denně v kontaktu s našimi dodavateli a odpověď vám zjistíme.

Samozřejmostí je u nás svižné vyřízení servisu a reklamací. Jste naši zákazníci a vaše spokojenost je pro nás podmínkou obživy.

3. Rychlé vyřízení reklamace

Díky výběru kvalitních značek a produktů je počet reklamací výrobků v našem e-shopu velmi nízký. Pokud k nějaké přece jen dojde, snažíme se vyřešit ji co nejrychleji bez zbytečných průtahů. Pokud je to možné, vždy se snažíme nabídnout okamžitou výměnu za nový kus a s dodavatelem si reklamaci vyřešíme sami. Proto nevyužíváme 30 dnů na vyřízení, a i když každá reklamace je trochu komplikace navíc, snažíme se poskytovat kvalitní služby nejen během nákupu, ale i poté.

Je naším přáním, aby zákazník náš obchod navštěvoval i v budoucnu.  Vždy se snažíme, aby případná reklamace proběhla ku prospěchu zákazníka, a snažíme se najít i jiné alternativy vyřízení reklamace jako je např. výběr jiného zboží atd. Reklamace obvykle proběhne nejpozději do 14 dnů, a po vyřešení reklamace zboží zašleme zdarma nazpět.

4. Zázemí a skladové možnosti

Neustále se snažíme zpřístupnit vám nové zboží tak, abyste na něj nemuseli dlouho čekat. Co nám podmínky dovolí, držíme skladem. Kvůli tomu jsme se také v posledních třech letech dvakrát stěhovali "do většího" a máme možnost zboží nejen rychle předat dopravci, ale klidně i přeměřit a prohlédnout, když se na něco zeptáte.

5. Zboží skladem nebo na objednávku

U zboží označeného jako "skladem" expedujeme v den objednávky, nejpozději však do 2-3 dnů. Hlavně dražší část sortimentu bereme přímo od dodavatelů, pokud nám garantují okamžitou expedici na naši provozovnu.

Věnujte ale prosím možnosti, která se zobrazuje u zboží "na objednávku". Zde se místo tlačítka "koupit" zobrazuje "objednat" a dodací lhůty mohou být klidně týden až tři týdny. Neváhejte nám zavolat, zjistíme vám, kdy bude zboží v ČR a za jak dlouho vám přijde. Tato možnost nám umožňuje nabízet i velmi exkluzivní zboží, které z pochopitelných důvodů ve skladech výhradních zastoupení v ČR nikdo nedrží.

Kdykoliv nám zavolejte, když budete chtít více informací. Pokud máte zboží již objednané, připravte si číslo objednávky, rychleji vás tak najdeme v systému.

6. Nejnižší možné náklady na dopravu

Platit ke zboží poštovné, balné a dobírku nikoho moc nebaví, to je nám jasné. Přečtěte si celý článek o tom, jak vám zajišťujeme ty opravdu nejnižší možné náklady na dopravu.

7. Druhý balík zdarma

V některých případech váš nákup rozdělíme do většího počtu krabic, třeba proto, aby při manipulaci nemohlo dojít k poškození. Samozřejmě pak platíte jen jednu cenu.

Týká se to ale i případů, kdy je část vašeho nákupu skladem, část na objednávku a domluvíme se na postupném zaslání zboží podle dostupnosti. Zaplatíte samozřejmě jen jednu dopravu, pokud ji vzhledem k celkové ceně objednávky samozřejmě nemáte zdrama.

8. Expedice zboží

Zboží předáváme dopravci vždy pečlivě zabalené i s ohledem na jeho křehkost. Vždy dbáme na to, aby každý balík byl řádně zabalen a třeba i velmi křehké zboží dorazilo k zákazníkovi v pořádku. I přes tyto naše opatření nelze zcela vyloučit hrubou manipulaci ze strany dopravce. Vždy před předáním balíku dopravci odesíláme zákazníkovi e-mail, kde má všechny informace jak postupovat pokud balík doručí poškozený. Nastane-li problém, kontaktujte nás. Rádi pomůžeme problém vyřešit.

9. Modernizace e-shopu

Tak jako se neustále na trh dostávají nové a nové výrobky, tak i my se snažíme jít s dobou a inovovat a modernizovat náš obchod. V tuto chvíli např. zkracujeme průběh objednání z 3 kroků na 2. Chystáme zpřehlednění našeho obchodu pomocí nové struktury oddělení nebo lepší vyhledávání zboží podle výrobců. Všechny nové funkce obchodu mají přinést komfort při vašem nákupu a výběru zboží. Snahou je, aby se zákazník k nám rád vracel a u nás pohodlně nakupoval. Plánujeme zavést platbu kreditní kartou a připravujeme pro Vás soutěže a výhodné akce.

10. Cenová politika

Vždy se snažíme prodávat zboží za co možná nejnižší ceny. Dodržujeme cenovou politiku svých dodavatelů a snažíme se domlouvat různé akce, které ceny zboží ještě sníží. Také díky našim Výhodným balíčkům, můžete nakoupit zboží za nižší ceny mnohdy i za 1,-Kč. V našem obchodě uvádíme vždy ceny skutečné a konečné včetně uvedení ceny s a bez DPH. Pokud uvádíme slevu tak jí také dostanete.

11. Spolupráce s obchodními partnery

Díky naší práci a také dobré komunikaci se zákazníkem, jsme schopni realizovat obchody a dodávky desítek nebo stovek kusů zboží. A to hlavně i díky našemu dobrému jménu u našich partnerů, kteří nám zboží dodávají. Jeden z posledních případů byla realizace zakázky, kdy jsme dodávali zákazníkovi 403 ks kameninových mís. Vše jsme realizovali vlastní dopravou a dle potřeb zákazníka v termínu a na místo, které si určil. Jindy jsme prodávali velmi oblíbené grilovací sady jako vánoční dárky. Klient si jich objednal 30ks a potom ještě 10ks přiobjednával. Nebojte se na nás obrátit s poptávkou, připravíme pro Vás cenovou nabídku a při odběru více kusů jsme schopni zajistit individuální cenu a podmínky! Díky společnosti BergHOFF jsme schopni dodat vysoce kvalitní produkty pro hotely a restaurace a to díky jejich oblíbené řadě HOTEL line.

12. Nízká chybovost

Ano i my děláme chyby. Je to tak, a nejsme na to hrdí, ale ke každé chybě se stavíme čelem, a vyždy se jí snažíme co nejrychleji vyřešit nebo odstranit. Jsme také jen lidi a občas něco zapomeneme, popleteme nebo přibalíme o 1ks míň. Už se nám to stalo a dáváme si velký pozor, aby jsme chyby neopakovali. Vždy se snažíme zákazníkovi nabídnout adekvátní druh kompenzace, ať už se jedná o zboží zdarma nebo slevu na další nákup a podobně.


Věříme, že minimálně několik argumentů, které jsme uvedli, Vás přesvědčí k nákupu v našem obchodě. Pokud jste měli tu trpělivost a dočetli to, až sem jistě jste pochopili, že obchod nás baví, a i když to děláme pro peníze, prvotní je mít dobrý pocit z dobře fungující firmy a radost ze spokojeného zákazníka.

    Děkujeme, tým HOMEWARE




 


 

Doporučte nás

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
» Doporučte nás!

Provozovatel

HOMEWARE s.r.o.
Syrovice 349
664 67 Syrovice

Tel.: +420 725390797
E-mail: obchod@homeware.cz
HOT-LINE

navštivte také eKitchenAid.cz

Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail pro odběr novinek:

Zadáním registrovaného e-mailu novinky odhlásíte.