V této sekci najdete všechny nezbytné informace o naší společnosti a hlavně o vašem nákupu. Jak bude probíhat, kdo a kdy vám zboží přiveze a jakým způsobem se na nás obrátit, kdyby bylo něco v nepořádku.
Jak dosahujeme minimalizace nákladů na dopravu?
Možnost slevy pro majitele karet věrnostních programů
Reklamace je pro nás signálem, že něco není v pořádku. A signály nepřehlížíme.
Recepty, blogové články a užitečné návody
Důvodů je několik. Vedle těch, které nabízí každý solidní e-shop, tu máme i takové, které úplně každý zajistit nemůže. Nahlédněte s námi do zákulisí našeho obchodu a fungování firmy HOMEWARE s.r.o.
Neustále máme v hledáčku nabídku předních evropských a světových výrobců kuchyňských potřeb. Nejde nám o to prodat všechno za každou cenu, jako spíš pro vás vybrat něco opravdu skvělého. Naše zboží nakupujeme přímo u výhradních zástupců a v životě by nás nenapadlo nabízet nějakou napodobeninu pochybného původu.
Drtivá většina zboží nám denně prochází rukama. Díváme se, jak vypadá, čteme si návody a diskutujeme s našimi zákazníky. S námi nekupujete zajíce v pytli. Pokud se přece jen stane, že se nás zeptáte na něco, co nevíme, jsme denně v kontaktu s našimi dodavateli a odpověď vám zjistíme.
Samozřejmostí je u nás svižné vyřízení servisu a reklamací. Jste naši zákazníci a vaše spokojenost je pro nás podmínkou obživy.
Díky výběru kvalitních značek a produktů je počet reklamací výrobků v našem e-shopu velmi nízký. Pokud k nějaké přece jen dojde, snažíme se vyřešit ji co nejrychleji bez zbytečných průtahů. Pokud je to možné, vždy se snažíme nabídnout okamžitou výměnu za nový kus a s dodavatelem si reklamaci vyřešíme sami. Proto nevyužíváme 30 dnů na vyřízení, a i když každá reklamace je trochu komplikace navíc, snažíme se poskytovat kvalitní služby nejen během nákupu, ale i poté.
Je naším přáním, aby zákazník náš obchod navštěvoval i v budoucnu. Vždy se snažíme, aby případná reklamace proběhla ku prospěchu zákazníka, a snažíme se najít i jiné alternativy vyřízení reklamace jako je např. výběr jiného zboží atd. Reklamace obvykle proběhne nejpozději do 14 dnů, a po vyřešení reklamace zboží zašleme zdarma nazpět.
Neustále se snažíme zpřístupnit vám nové zboží tak, abyste na něj nemuseli dlouho čekat. Co nám podmínky dovolí, držíme skladem. Kvůli tomu jsme se také v posledních třech letech dvakrát stěhovali "do většího" a máme možnost zboží nejen rychle předat dopravci, ale klidně i přeměřit a prohlédnout, když se na něco zeptáte.
U zboží označeného jako "skladem" expedujeme v den objednávky, nejpozději však do 2-3 dnů. Hlavně dražší část sortimentu bereme přímo od dodavatelů, pokud nám garantují okamžitou expedici na naši provozovnu.
Věnujte ale prosím možnosti, která se zobrazuje u zboží "na objednávku". Zde se místo tlačítka "koupit" zobrazuje "objednat" a dodací lhůty mohou být klidně týden až tři týdny. Neváhejte nám zavolat, zjistíme vám, kdy bude zboží v ČR a za jak dlouho vám přijde. Tato možnost nám umožňuje nabízet i velmi exkluzivní zboží, které z pochopitelných důvodů ve skladech výhradních zastoupení v ČR nikdo nedrží.
Kdykoliv nám zavolejte, když budete chtít více informací. Pokud máte zboží již objednané, připravte si číslo objednávky, rychleji vás tak najdeme v systému.
Platit ke zboží poštovné, balné a dobírku nikoho moc nebaví, to je nám jasné. Přečtěte si celý článek o tom, jak vám zajišťujeme ty opravdu nejnižší možné náklady na dopravu.
V některých případech váš nákup rozdělíme do většího počtu krabic, třeba proto, aby při manipulaci nemohlo dojít k poškození. Samozřejmě pak platíte jen jednu cenu.
Týká se to ale i případů, kdy je část vašeho nákupu skladem, část na objednávku a domluvíme se na postupném zaslání zboží podle dostupnosti. Zaplatíte samozřejmě jen jednu dopravu, pokud ji vzhledem k celkové ceně objednávky samozřejmě nemáte zdrama.
Zboží předáváme dopravci vždy pečlivě zabalené i s ohledem na jeho křehkost. Vždy dbáme na to, aby každý balík byl řádně zabalen a třeba i velmi křehké zboží dorazilo k zákazníkovi v pořádku. I přes tyto naše opatření nelze zcela vyloučit hrubou manipulaci ze strany dopravce. Vždy před předáním balíku dopravci odesíláme zákazníkovi e-mail, kde má všechny informace jak postupovat pokud balík doručí poškozený. Nastane-li problém, kontaktujte nás. Rádi pomůžeme problém vyřešit.
Tak jako se neustále na trh dostávají nové a nové výrobky, tak i my se snažíme jít s dobou a inovovat a modernizovat náš obchod. V tuto chvíli např. zkracujeme průběh objednání z 3 kroků na 2. Chystáme zpřehlednění našeho obchodu pomocí nové struktury oddělení nebo lepší vyhledávání zboží podle výrobců. Všechny nové funkce obchodu mají přinést komfort při vašem nákupu a výběru zboží. Snahou je, aby se zákazník k nám rád vracel a u nás pohodlně nakupoval. Plánujeme zavést platbu kreditní kartou a připravujeme pro Vás soutěže a výhodné akce.
Vždy se snažíme prodávat zboží za co možná nejnižší ceny. Dodržujeme cenovou politiku svých dodavatelů a snažíme se domlouvat různé akce, které ceny zboží ještě sníží. Také díky našim Výhodným balíčkům, můžete nakoupit zboží za nižší ceny mnohdy i za 1,-Kč. V našem obchodě uvádíme vždy ceny skutečné a konečné včetně uvedení ceny s a bez DPH. Pokud uvádíme slevu tak jí také dostanete.
Díky naší práci a také dobré komunikaci se zákazníkem, jsme schopni realizovat obchody a dodávky desítek nebo stovek kusů zboží. A to hlavně i díky našemu dobrému jménu u našich partnerů, kteří nám zboží dodávají. Jeden z posledních případů byla realizace zakázky, kdy jsme dodávali zákazníkovi 403 ks kameninových mís. Vše jsme realizovali vlastní dopravou a dle potřeb zákazníka v termínu a na místo, které si určil. Jindy jsme prodávali velmi oblíbené grilovací sady jako vánoční dárky. Klient si jich objednal 30ks a potom ještě 10ks přiobjednával. Nebojte se na nás obrátit s poptávkou, připravíme pro Vás cenovou nabídku a při odběru více kusů jsme schopni zajistit individuální cenu a podmínky! Díky společnosti BergHOFF jsme schopni dodat vysoce kvalitní produkty pro hotely a restaurace a to díky jejich oblíbené řadě HOTEL line.
Ano i my děláme chyby. Je to tak, a nejsme na to hrdí, ale ke každé chybě se stavíme čelem, a vyždy se jí snažíme co nejrychleji vyřešit nebo odstranit. Jsme také jen lidi a občas něco zapomeneme, popleteme nebo přibalíme o 1ks míň. Už se nám to stalo a dáváme si velký pozor, aby jsme chyby neopakovali. Vždy se snažíme zákazníkovi nabídnout adekvátní druh kompenzace, ať už se jedná o zboží zdarma nebo slevu na další nákup a podobně.
Věříme, že minimálně několik argumentů, které jsme uvedli, Vás přesvědčí k nákupu v našem obchodě. Pokud jste měli tu trpělivost a dočetli to, až sem jistě jste pochopili, že obchod nás baví, a i když to děláme pro peníze, prvotní je mít dobrý pocit z dobře fungující firmy a radost ze spokojeného zákazníka.
Děkujeme, tým HOMEWARE
Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
» Doporučte nás!
HOMEWARE s.r.o.
Syrovice 349
664 67 Syrovice
Tel.: +420 725390797
E-mail: obchod@homeware.cz
HOT-LINE
navštivte také eKitchenAid.cz
Zadejte svůj e-mail pro odběr novinek:
Zadáním registrovaného e-mailu novinky odhlásíte.
© HOMEWARE s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o. Zobrazit panel o souborech cookie.